Doi magneti

Lasand totusi la o parte unele subiecte mai sumbre, am avut ocazia sa fac niste comparatii intre doua persoane. Doua persoane care se inteleg excelent si sunt extraordinare. In ultima vreme am realizat cat de diferite sunt. Poate chiar asta e, nu? Ca sa fac o paranteza, in neincetata mea joaca de-a astrologia, am dat peste un fragment de care nu ma pot desparti pentru ca defineste destul de bine relatia mea cu una dintre cele mai dragi prietene din viata mea. “Pesti si fecioara – ati incercat vreodata sa apropiati doi magneti?” Da… m-am jucat mult cu exprimarea asta si s-a adeverit de cele mai multe ori. In cazul acestei “surori”, suntem ca doi magneti de poli opusi. In alte cazuri… alte cazuri. Nimeni nu e obligat sa placa pe cineva. Si ma tot intreb: daca ei doi sunt atat de diferiti cum se pot intelege? Atat de diferiti…atat de diferiti…incat se completeaza perfect. Oare asta e cheia?

Cred ca e un adevarat dar sa ai un prieten de atatia ani. Si ceva imi spune ca o sa mai ramanem asa destul.

16 ani, in sfarsit, nu, pitico? Te iubim mult!

Ana (Maria) Marda.

About Ana

Voci, numai voci View all posts by Ana

Leave a Reply

