Daniel Ivanov – Partea 1

–          … niciodata. Nu… Nu, am spus! Poate ca o sa reusim vreodata, dar nu in secolul asta… Ce spui?… Atunci sa-si puna mintea aia la treaba si sa rezolve! Nu, nu, nu, nu… Nu, hai sa lasam asta… Da. Si-a facut efectul. Am obtinut fix ce am vrut. Da, va fi multumit. Razboiul va fi arma perfecta de a-i distrage pe toti… Da… A avut cineva grija de Ivanov?… Trimiteti dupa el, n-o sa aveti nicio dificultate. O sa coopereze, te asigur… Mhmm… te ascult…

Corpul mi-a tresarit usor la auzul numelui de familie al lui Daniel. Simpla lui imagine m-a invaluit si am crezut ca urma din nou sa ma pierd, dar m-am concentrat asupra tacerii care se lasase dupa usa metalica. O auzeam pe femeia din incapere cum mergea lent, facand fiecare pas cu grija cu zgomot de toc. Parca auzisem ceva… Nu eram sigura. Mi-am ridicat privirea din punctul pe care-l fixam in semi-intunericul tunelului circular. Nimeni. Nu avea cine sa fie. Era trecut de ora limita a sectorului. Da, incalcam unele reguli generale, dar trebuia sa aflu care era treaba cu amestecul lui Daniel in povestea asta.

De data asta, am fost sigura ca am auzit ceva, dar mult prea tarziu. Gura mi-a fost acoperita de un brat puternic din spate. Pana sa am vreo reactie, am fost smucita la pamant si lipita de peretele rece. In cea mai mare liniste totusi… Tremuram toata. Tocmai fusesem descoperita afara dupa ora limita SI tragand cu urechea intr-unul din coridoarele interzise. Dar vorbeau despre Daniel! “De ce iti pasa?” mi s-a adresat vocea interioara. Dar… dar… Cel care ma tinea m-a strans mai tare si am revenit la realitate. Apoi m-am gandit mult prea lucid ca inca eram in viata.

(To be continued… Scuzati: va urma*. Nu stiu engleza.)

Maria Marda

Image

About Ana

Voci, numai voci View all posts by Ana

Leave a Reply

