“Joc irațional” ∈Q

Vreau să scriu ceva. Vreau să-mi amintesc ceva. Vreau să mă închid într-o cameră. Vreau să mă întâlnesc cu mine. Vreau să mă întâlnesc cu tine. Vreau să-ți fac un joc.

int joc()

{
1.1.1 Dulce, programare, șef de patrulă, nostalgie, ce e aia…?, numemun, nu cred în așa ceva.
1.1.2 Și Jake.
1.2.1 Poreclă, șaten || căprui, ciocolată caldă&&boltă&&prima&&vreo 80 de lei, del duma, 076648…, :)).
1.2.2 Sau glume cu ingineri, schlecht, fum, sunt blocată.
2. Hint: poți să începi cu ‘N’ || ‘N’ || ‘N’.

Nutella(s). Biologie.
Imagination. Orb.
Cocoșii-de-Sud. Gust – ciocolată, cald, pizza, electronică.
O-ploaie-lungă. Dumă.
Lămâie. A – eu. Auch.
AnaanA. Nic-lae, bălae.
Summonmylove.

F… passion.
I… obvious.
N(aiba să-l ia)… perfume.
N(ever-ending)… aluzie.

if(you found the solution) return 1;

return 0;

}

Și care-i scopul, nu? Poate l-ai pierdut pe undeva printre rânduri…

Ana Marda.

About Ana

Voci, numai voci View all posts by Ana

Leave a Reply

