Aici mi-e frig

Mai frig de-atât nu putea fi…

Ne grăbim, asta știu sigur.

Fața îmi e afundată în fularul tricotat.

Mă tot întreb de ce port geaca neagră atât de subțire – atât de subțire…

Ne grăbim. Dar nu așa tare. Încetinești la vederea blocului.

Trecem prin fața unei clădiri vechi. Frigul mă face să mă cutremur.

Îți strecori mâna în buzunarul gecii mele și o iei pe a mea. O singură dată m-ai mai ținut de mână;

Un fior fără nicio legătură cu frigul mă cuprinde.

Ești cald. Ție nu ți-a fost niciodată frig.

Acum nu-mi mai e nici mie.

Ana M.

About Ana

Voci, numai voci View all posts by Ana

Leave a Reply

