Pentru că simt?

– Ceva se întâmplă cu tine.
”Mi-e frică.”
– Ceva se întâmplă cu noi toți dacă n-ai observat asta până acum.
– Nu. De la o vreme nu mai ești… tu.
”Nu privi insistent, nu tresări, nu te da de gol.”
– Urmărești ceva?
– Vreau doar să știu dacă ești bine.
”Să te sufoc cu gândurile mele?”
– Nu. Da. Da, sunt.
– Nu te mai înțeleg.
”Nu e nevoie să mă înțelegi tu.”
– Te interesează?
– Poate dacă ai vorbi despre asta…
”Nu.”
– Mă cam doare capul.
– O să te mai văd?
”O să faci tu cumva…”
– Trebuie să plec.
– Ce se întâmplă cu tine?
”FRICĂ.”
– Mi-e frică.
”Nu e doar asta. Înnebunesc. Cu fiecare secundă. Dar e o nebunie plăcută… Al naibii de plăcută.”

Ana.

About Ana

Voci, numai voci View all posts by Ana

Leave a Reply

