Mi? e? – O coardă prea-ntinsă (2)

Guitar

Prima parte: *click*

”Ce faci joi, păpușă?”

Trec 1000 de oceane ca 1000 de corzi rupte, ca și cum cineva le-a întins prea mult. Prima dată am crezut ca e un străin – un necunoscut ce mi-a stricat echilibrul atât de instabil. Apoi mi-am recunoscut mișcările, gestica, mimica feței, până și unul din pandantivele de la gât – ”Tipic Ana” mi-a zis cineva – și am realizat… că m-am străduit timp îndelungat fără vreun rost. Pentru că străinul sunt eu. Mi-am rupt unghiile încercând să dezgrop adevăruri ce nu există, dar de ce să mai pierd? ”M-aș putea naște din nou? Promit să fie mai bine.” Cum să fac să nu mai greșesc? De ce naiba s-a rupt iar?

Cred… cred că m-am cam săturat de Ana.

About Ana

Voci, numai voci View all posts by Ana

Leave a Reply

