Metroul bucureștean

În doar șapte minute am reușit să scap de înghesuitul Drăgășani ce acum îmi pare doar șters și cam aerisit. Într-o oră realizez că scopul de a pleca nu e cel inițial, atât de mediocru – m-am trezit cu un spray de graffiti în mână. Îmi permit o gură de aer într-un locșor înghesuit în care baza muzicii nu e pur hedonistă. Nu ne ia mult să găsim a unsprezecea vilă de pe medico-militar – asta era undeva prin anii ’20 cred. Schimbă-l acolo, mai schimbă-l o dată. Intrăm în marea clădire fără să simt vreo satisfacție. Drăguți, dar genul ăla de ”drăguți” prea comuni. Cărțile sunt vechi și mă bate gândul să cumpăr ”Lettres de voyage”, dar nu cunosc atât de bine franceza – renunț. Sunt confuză – dar altădată. Deja plecați? Și mâine o să mergem acolo, și acolo, mai ales acolo! Cineva se bate cu tonomatul de chipsuri – norocul l-a refuzat în seara asta. Bătrânul cu barba albă ne-a spus să nu plecăm și bem ceai. Cactus mic, blănos și nebun… În episodul nouă o mănâncă pe Yvonne după ce o împroașcă pe geam? Își împărtășesc frigul doar pentru că ploșnițele absorb căldura, iar eu le vânez cu lanterna pe sub pat. 7:30. 10:00. Un pian vechi și Ozzy Osbourne. Ne ajung clătitele? Tușește atât de rău că îi aduce o pătură. McDonald’s. Cât mai multe teste și un spic – vrea două. Ne dăm cu ruj? E așa frumoasă! Am lăsat în urmă canadienii – ne vom întoarce, vintage. Schimbă, schimbă, schimbă. Fa, ești toxică. Multe pagini, arome și sunete – sunt falită. Hai să-i lăsăm să-și ia mâncare. Jack. Dar oare cine e străinul ce mă privește lung din colțul cel întunecat de la bar? Și el știe ”Come as you are”. Dar cânt cu fa, nu cu el. Sună-i, să ne aștepte! Îl cunoașteți? N-are importanță, hai sus. Nu ațipi, fă teste. Drăgășani, unde e metroul? Mai am patru călătorii. Patru călătorii… Patru… Am uitat de omul care se plimba cu o pisică moartă în mână.

About Ana

Voci, numai voci View all posts by Ana

5 responses to “Metroul bucureștean

Leave a Reply

