Opac – acum

Atunci: Îmi amintesc de jurnalul unui iubitor de zahăr. Plin de aluzii și aberații. Transparent.

Aluzie: Vântul bătea dinspre sud.

Aberație: Un câmp întreg de flori se apleca spre mine, iar eu rămâneam rigidă și rece. Această lalea roșie cu miez obscur era cea dintâi pe drumul spre nord, alături de mine, astfel că, din când în când, petalele ei îmi mângâiau cu sfială neclintirea, la o tresărire mai aprigă a vântului de sud. Un gând mă găsea mai puțin rece și parcă îmi plăceau florile.

Acum: Recitesc jurnalul unui iubitor de zahăr și nu mă mai regăsesc. Mi se pare că aparține unui străin mult prea tânăr. Opac.

About Ana

Voci, numai voci View all posts by Ana

Leave a Reply

