În căutarea bobului de cafea (post-Kogaion)

Nu mai am putere să fug…

În noaptea asta nu pot dormi. Iar mi-au amorțit mâinile – ca să am o scuză să dorm singură din nou. Mi-au amorțit ochii – ca să am un motiv să îi închid pentru a nu mai căuta în jur alungarea acestei noi singurătăți fragile. Mă apasă pereții.

După experiența Kogaion, în rucsacul meu se găsesc următoarele lucruri: fâșii de material roșu, un pix albastru, o pungă cu semințe decojite, un pachet inutil de cărți, o ascuțitoare spartă, hârtie igienică, ochelarii de soare John Lennon, pensule murdare de vopsea, semințele din punga cu semințe decojite, Tic Tac, un bic, chibrituri, Claritine, încărcătorul unui fraier, umbra unui tampon care acum e la gunoi undeva la gară și o pungă cu câteva rune mov.


Steagul cu acril?? Evoluția… lupului dacic. Pietre cu acril? Evoluția… jocului năruit de 8 ori. Băă, Teooo, glume cu Antonio :)) Timișoara și Araduuu!!! Trebuia să fac un tort,  dar mă mulțumesc și cu… bezele și sos tartar?! Chh… vai. Cenzură. Înviorare. Pedepse. Moț! Mooț! MOOOȚ! Gata, băă, dă-le rektocalmin. Somn. Liniște – faceți liniște! La naiba, cum să râgâi înjurături? Ajutor. Pulover rupt. Gem de gutui. Și runeeee, disperațiloooor! Jenel?? Hike. Doar stat. Multe… multe… egalitate greșită. O, nu, o, nu… Enigmă și un dac mut. Bilețele în două serii. Cum ți-e ghinionul: adăpost sau metafore. Sculpturi în cartofi, shot-uri de ciorbă sau ecouri mincinoase. Cară-ți distracția! Câte pozeee faaaci, domnule fotograaaf! Ia mai dă-te și tuu! Foame și rune. Hoțul de cărți – wooo! Mulțumesc, Mareaaan! Uaai… Și runeeee. Cât luuut! Floarea noastră dragă de crin! Uite… uite… un N tăiat. Două litere A de fapt. Să pictezi! Cum jonglezi, frateee! Hai, ia niște rune șșș… Americanii-s de vinăăăăă… SFECLEA-I-AȘ ÎN SFECLĂ SĂ-I SFECLĂĂĂĂ! O țigară ieftină pe 16 rune wooo. Gg. E noapte. A-ah! Sau… mai bine mă spânzur cu o mie de sfori! Mămăligă. Promisiune. Voooi, părtașii! Țăcăl. Și FESTACOL. Hai să ne sfeclim fanatic în duel intergalactic!! Teatruuuu! Din nou: Jenel?? Drăcie. :)) Ia un Snickers! Și dacii le rup fundul romanilor :)) Și rune. Cu șervețele. O, o, Spongebob!! Hei, Oana! YOU TURN! Haa…! L-a exasperaaaat! Cântăăă, cântăă!! Nu mă pot abține! Hahahahaaaaa! Și strângeți-vă corturile… Ei pleacă. Vreți supă? Luați supă! Noi rămânem. Duș. Ne întoarcem. Ah, bobul de cafea nu mai e! Of… Filmare. Dobroteasa e pustie… și telefonul găsit. Gata cu runele… Haideți la nașa. Hei, Mara! ^u^Haideți la o limonadă. Sau câteva shot-uri de jager, bineînțeles, pfff – eu zic pas. Nu… un câine mi-a lins fața de ceee ajutor. Ești obosit… Trezirea. Și mi-aș dori să citim ”Împăratul muștelor” cum ziceam c-o să facem- dar nu mai e timp. Și să văd ochii – nu mai e timp. Măăă, trebuia să-i dau ceva, dar am uitaaat! Stai, ce urmează să aud? Cee? Încă nu? Aa, ok. Ușile se închid. Toți dispăreți. Trenul se pune în mișcare…

însă nu mai am putere să fug…

O să-mi fie dor!


Mai aveți cuvinte despre Kogaion? Puteți lăsa un comentariu. 🙂

Ana M.

About Ana

Voci, numai voci View all posts by Ana

6 responses to “În căutarea bobului de cafea (post-Kogaion)

Leave a Reply

