Ce vis

Am dormit pe umărul lui tata în drum spre casă. Mama era îmbrăcată în negru şi foarte zâmbitoare. Am stat cu Andrei şi Alex toată seara şi am râs de Lorin Furtună. Deja am plănuit să ies cu Daria căreia i-am luat ceva. Pisica îmi face gheruţe pe pătura pufoasă. Adorm cu ea lipită de mine şi cu puloverul alb în braţe. Ce fericită suuunt! Cât de dor îmi e de eeeei!

M-am trezit plângând. Caloriferele erau calde. Pisica ocupa trei sferturi de pat. Alex dormea, Andrei la fel. Nu ştiu nimic de Daria, dar o să-i las imediat mesaj. După ce dau post la articolul ăsta. Tata e la cumpărături, iar mama cred că face o omletă. N-am mai auzit nimic de Moni de ceva vreme. Afară plouă şi-mi privesc mini-biblioteca de pe dulap. Mă gândesc la cărţile care încep să se adune în camera mea de cămin.

Deşi e ciudat…

About Ana

Voci, numai voci View all posts by Ana

2 responses to “Ce vis

Leave a Reply

