Despre psihopați și rezonanța verzelor

Mi-aș dori să fiu pasionată de ceva cu toată ființa mea, să-mi simt dedicația, înflăcărarea.

Îmi amintesc cum în clasa a 8-a voiam la liceul de muzică. 

Mi-a plăcut și îmi place în continuare informatica, dar nu destul cât să vreau să fac asta mereu.

Sunt o ființă mediocră. Nu ies în evidență cu ceva anume. Nu scriu extraordinar, nu desenez ca lumea, nu citesc destul, nu știu să cânt prea bine, matematica o înțeleg până la un anumit punct, la fel și informatica, nu am cine știe ce rezistență fizică, ori siguranță pe propriile-mi mișcări.

Sunt obosită și nu dorm cum trebuie. Caut o schimbare, dar nu sunt destul de determinată cât să știu ce vreau.

Ce vreau eu?

Totul mi se pare condiționat și nesigur.

Ce vreau?

About Ana

Voci, numai voci View all posts by Ana

4 responses to “Despre psihopați și rezonanța verzelor

  • ARDIANA MOLDOVAN

    Cred ca esti prea modesta… nu stiu cat de talentata esti in domeniile de care vorbesti, dar de scris, scrii bine. Cuvintele tale vin dintr-o cunoastere profunda a chestiilor despre care scrii, ceea ce e mare lucru. Se vede ca le-ai trecut prin filtrul critic al propriei experiente, fie ea si doar la modul teoretic.

  • diuras

    las o ca sa intoarce inapoi identitatea, cand i o veni timpul:) iar daca nu se intoarce o sa ajungi mai usor in nirvana:)

Leave a Reply

